Make the urgency process transparent
Eliminate the bureaucratic hassle and impossible hoops that prospective tenants have to jump through! Make the entire urgency process easier for your future tenants and your employees.

Fully digital
The entire process is fully digitally supported.
Everything insightful
Every step in the process is logged automatically.
Own direction
Home seekers can make a request via their My environment.
Automatische koppeling
De urgentie-aanvraag wordt automatisch geregistreerd.

Woonurgentie? Zo aangevraagd!
Help de aanvrager te controleren of hij/zij aan alle voorwaarden voor het aanvragen van woonurgentie bij jouw corporatie voldoet. Zo vallen het gros van de aanvragen die geen kans hebben op tijd af.

Eigen regie voor woningzoekende
Woningzoekenden kunnen gemakkelijk zelf een aanvraag voor woonurgentie doen via hun Mijn-omgeving. Ook kunnen ze daar de betaling voor de aanvraag voldoen, documenten aanleveren en het hele proces volgen.
Often to us
solicited
Is your question not listed? Then feel free to contact us!
Ja! De uitkomst van de urgentieaanvraag wordt automatisch verwerkt in ons Housing woonruimteverdeelsysteem. Zo kan de woningzoekende na toekenning direct aan de slag om met voorrang op woningen te reageren. We bieden een API aan waarop andere woonruimteverdeelsystemen kunnen aansluiten, zodat een urgentie bijvoorbeeld ook in het WBS van Zig of in WoningNet kan worden verwerkt.
Woningzoekenden kunnen eenvoudig via hun Mijn-omgeving een urgentie aanvragen en volgen. Met een overzichtelijk stappenplan en eventuele betalingen, ziet hij precies hoe het met zijn aanvraag staat. Wanneer er op bepaalde momenten aanvullende gegevens of documenten nodig zijn, dan kan de woningzoekende die zelf uploaden.
De (lokale) wet- en regelgeving wordt geborgd in ons Urgentiesysteem. We richten dit systeem namelijk zo in dat alle regels automatisch worden toegepast.
Heel eenvoudig. Verschillende organisaties werken samen binnen ons Urgentiesysteem. Met een eigen inlog, eigen rechten en rollen krijgen ze inzage in de gegevens die voor hen belangrijk zijn. Per processtap kan iemand iets anders zien en doen, precies afgestemd op wat dan nodig is.
Thanks to the digital urgency system, home seekers can easily follow their request online via a personal My environment. This offers them more control and transparency over the process. In addition, your employees can communicate more efficiently with requesters through automatic updates and notifications, increasing overall customer satisfaction.
By using our fully digital process, corporate employees can work more efficiently and reduce bureaucratic red tape. The system automates steps such as receiving requests, documentation management, and communicating with applicants, saving time and making processes more transparent.


.avif)
