Altijd alles bij de hand dankzij de app

Altijd en overal kunnen communiceren met je huurders en toegang hebben tot relevante informatie? Het kan nu met de gebruiksvriendelijke Embrace app!

Eenvoudige toegang

Met de app hebben huurders toegang tot de functionaliteiten van het klantportaal op hun mobiel.

Notificaties

De app kan pushmeldingen sturen om huurders op de hoogte te stellen van belangrijke informatie.

Flexibiliteit

Met de app kunnen huurders snel en efficiënt hun huurzaken afhandelen, overal en altijd.

Het klantportaal voor huurders in de app

De app verhoogt het gebruikersgemak. Je huurder heeft namelijk snellere toegang tot functionaliteiten en een vloeiendere gebruikerservaring. Ook als ze onderweg zijn. Daarnaast zorgen pushmeldingen voor een proactieve communicatie.

Regel alles zelf in de app

Laat je huurders zelf zaken regelen, waar en wanneer ze dat maar willen. Met de app kunnen gebruikers profiteren van de native functionaliteit van mobiele apparaten. Neem nou bijvoorbeeld de camera, hiermee zijn huurders in staat om foto's toe te voegen aan reparatieverzoeken voor een betere dienstverlening. Fijn voor de huurder, maar ook voor jou!

Check-up gives Woningstichting Nijkerk a new boost in the use and management of their software

WSN implemented Embrace Customers in 2018, with a new website and customer portal. After the basic design, further development declined. In 2021, they will evaluate and plan further improvements, with the help of Embrace check-up consultants.

You can achieve the best service with a combination of digital services and personal contact

Digitization offers opportunities for more efficient services, while maintaining attention for tenants. Advisor Anja van Burgsteden and Knowledge Editor Inge Jongkind share their insights about this in a conversation.

NMG Vastgoed embraces Embrace

First, NMG chose Embrace's digital services to optimize internal processes. Later, it turned out that clients also benefit optimally from it.

Eighty percent of future tenants now sign the contract digitally

Housing corporation Lefier from Groningen and Drenthe is tackling the onboarding process of tenants in the Digital Welcoming project. What was the reason and what is the result? CorporatieGids Magazine spoke to Annette Mulder about it!

Request a free demo

Request a demo now and find out why more than 400+ organizations have already chosen Embrace.

Tailored tour
60 minutes
Online or in person

Direct contact

Would you rather speak to someone in real life? Feel free to contact our specialists!

Frequently Asked

Questions

Is your question not listed?
Feel free to contact us!

How does the Embrace app provide a better user experience?

The Embrace app is designed to increase user convenience. Tenants can access their rental items from anywhere and at any time via their mobile device. The app uses native mobile functionalities, such as the camera, to add photos to repair requests, improving services and allowing tenants to arrange things themselves in an easy way.

How can my tenants use the Embrace app?

Your tenants can download the Embrace app from the App Store (for iOS) or Google Play Store (for Android). Once the app has been installed, tenants can log in with the personal login details provided by the corporation.

What functionalities does the Embrace app offer for tenants?

The Embrace app offers tenants a range of useful features. For example, tenants can communicate with their landlord via the app, submit repair requests and track their status, view rental documents, and receive notifications about important information and updates.