Das Dringlichkeitsverfahren übersichtlich
Weg mit dem bürokratischen Aufwand und den unüberwindbaren Hürden, die Wohnungssuchende überwinden müssen! Mach das gesamte Dringlichkeitsverfahren einfacher für deine zukünftigen Mieter und deine Mitarbeiter.

Vollständig digital
Der gesamte Prozess wird vollständig digital unterstützt.
Alles aufschlussreich
Jeder Schritt im Prozess wird automatisch protokolliert.
Eigene Richtung
Wohnungssuchende können über ihre Meine Umgebung eine Anfrage stellen.
Automatische koppeling
De urgentie-aanvraag wordt automatisch geregistreerd.

Woonurgentie? Zo aangevraagd!
Help de aanvrager te controleren of hij/zij aan alle voorwaarden voor het aanvragen van woonurgentie bij jouw corporatie voldoet. Zo vallen het gros van de aanvragen die geen kans hebben op tijd af.

Eigen regie voor woningzoekende
Woningzoekenden kunnen gemakkelijk zelf een aanvraag voor woonurgentie doen via hun Mijn-omgeving. Ook kunnen ze daar de betaling voor de aanvraag voldoen, documenten aanleveren en het hele proces volgen.
Viel gestellte
Fragen
Ist deine Frage nicht aufgeführt? Dann nimm gerne Kontakt mit uns auf!
Ja! De uitkomst van de urgentieaanvraag wordt automatisch verwerkt in ons Housing woonruimteverdeelsysteem. Zo kan de woningzoekende na toekenning direct aan de slag om met voorrang op woningen te reageren. We bieden een API aan waarop andere woonruimteverdeelsystemen kunnen aansluiten, zodat een urgentie bijvoorbeeld ook in het WBS van Zig of in WoningNet kan worden verwerkt.
Woningzoekenden kunnen eenvoudig via hun Mijn-omgeving een urgentie aanvragen en volgen. Met een overzichtelijk stappenplan en eventuele betalingen, ziet hij precies hoe het met zijn aanvraag staat. Wanneer er op bepaalde momenten aanvullende gegevens of documenten nodig zijn, dan kan de woningzoekende die zelf uploaden.
De (lokale) wet- en regelgeving wordt geborgd in ons Urgentiesysteem. We richten dit systeem namelijk zo in dat alle regels automatisch worden toegepast.
Heel eenvoudig. Verschillende organisaties werken samen binnen ons Urgentiesysteem. Met een eigen inlog, eigen rechten en rollen krijgen ze inzage in de gegevens die voor hen belangrijk zijn. Per processtap kan iemand iets anders zien en doen, precies afgestemd op wat dan nodig is.
Dank des digitalen Dringlichkeitssystems können Wohnungssuchende ihre Anfrage einfach online über eine persönliche "Meine Umgebung" verfolgen. Dies bietet ihnen mehr Kontrolle und Transparenz über den Prozess. Darüber hinaus können deine Mitarbeitenden durch automatische Updates und Benachrichtigungen effizienter mit Anforderern kommunizieren, was die allgemeine Kundenzufriedenheit erhöht.
Durch die Nutzung unseres vollständig digitalen Prozesses können Unternehmensmitarbeiter effizienter arbeiten und bürokratischen Aufwand reduzieren. Das System automatisiert Schritte wie den Empfang von Anfragen, die Verwaltung der Unterlagen und die Kommunikation mit Bewerbern, spart Zeit und macht Prozesse transparenter.


.avif)
