Quickly get everything arranged for new tenants.

Give new tenants a warm welcome by handling all (administrative) matters quickly and neatly. This instills confidence in the tenant and gives you the assurance that nothing is overlooked.

Automatiseerprocessen

Less repetitive work by automating your onboarding process.

Transparent process progress

Clear case steps for an overview in the progress.

Familiar approach

Based on the familiar way of working of your housing corporation.

Zaakgericht werken dossiersEmbrace Onboarding

Zaakgericht werken automatiseert processen en legt dit netjes vast in een dossier, inzichtelijk voor huurder én medewerker. Achter de schermen komen vanuit verschillende systemen, stappen en afdelingen alle gegevens van je nieuwe huurder bij elkaar in Embrace CRM – geautomatiseerd, gestructureerd en gedigitaliseerd. Zo heb je er bijna geen omkijken meer naar.

OnboardingBenefits for your tenant

Geef nieuwe huurders een warm welkom door alle (administratieve) zaken snel en netjes te regelen. Dit geeft vertrouwen bij de huurder en jou de zekerheid dat je niks over het hoofd ziet. Onboarding is het proces waarin je jouw nieuwe huurders welkom heet bij je corporatie.Door dit te digitaliseren kunnen zij niet alleen direct vanaf het eerste momenthun zaken online regelen én volgen, maar zet je ook de deur voor hen open om dit te blijven doen. Verbeter je digitale dienstverlening.

Leefbaarheid

Leefbaarheid draait om alles wat invloed heeft op het woongenot in de buurt — van zwerfafval tot overlast. Met de leefbaarheidsmodule verzamel je meldingen, taken en acties overzichtelijk in één digitaal dossier. Zo behoud je grip op de situatie, weetje wie wat doet en geef je bewoners vertrouwen dat hun melding serieus wordt genomen. Door dit proces te digitaliseren, werk je sneller samen met collega’s en ketenpartners én verbeter je stap voor stap de woonomgeving. Prettig voor de buurt, fijn voor jou.

What others say

about Embrace Digital Services

Paula van Kraalingen (Wooncompagnie): Making customers feel heard is key to good customer contact

Wooncompagnie focuses on customer-oriented services by letting tenants choose their own communication method and modernizing IT support. With the implementation of Embrace Customers, self-service options are expanded and customer processes are optimized, contributing to more efficient communication and an improved customer experience.

Customer-Focused Innovation: Domijn's Transition To Embrace Customers

Housing corporation Domijn is about more than just renting out houses; they want to offer their tenants a real home. To keep everything on track, the innovative Domijn recently made the switch from the old Umbrella system to our new Embrace Customers product. This focuses on Omnichannel integration and more efficient use of modules such as Telephony, Webchat and E-mail. ‍

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Frequently Asked

Questions

Is your question not listed?
Feel free to contact us!