Power to the woningzoekende
Met Embrace Housing heb je een woonruimteverdeelsysteem in handen waarmee je sneller woningen, short-stay-woningen en studentenhuisvesting kunt verhuren. Jij geeft aan waar de verhuur aan moet voldoen en de rest wordt automatisch geregeld.

75+ organisaties werken dagelijks met Embrace housing
Alles voor woningzoekenden en corporaties
op één centrale plek
Verdeel op een eerlijke en makkelijke manier woningen
Met Embrace Housing verdeel je op een eerlijke en eenvoudige manier je woningen. Combineer sociale huur, middenhuur en vrije sector huur met alle verdeelmodellen. Maak je advertentie en de rest wordt automatisch geregeld. Van groepsaanbieding tot directe bemiddeling. En alles wat daar tussen zit.

Gebruiksvriendelijke portalen
Dankzij onze mobile-first portalen hebben woningzoekenden een app-beleving zonder dat ze een app nodig hebben. Het woningaanbod is volledig op hen afgestemd, passend bij wensen, inkomen, huishouden en slaagkans. Zo ondersteunen we woningzoekenden actief op weg naar hun nieuwe woning, terwijl ze zelf aan het roer staan.

Urgentieaanvragen efficiënt verwerken
Ons unieke Urgentiesysteem helpt gemeenten en woningcorporaties om urgentieaanvragen efficiënt te verwerken: transparant, zorgvuldig en volledig digitaal.
Van intake tot besluitvorming: elke stap is inzichtelijk en afgestemd op wet- en regelgeving. Bespaar tijd, minimaliseer fouten en geef woningzoekenden met een urgente hulpvraag de aandacht die ze verdienen.

Flexibele huisvesting met maximale efficiëntie
Het Short stay platform is speciaal ontwikkeld voor woningcorporaties en onderwijsinstellingen die tijdelijke woonruimte aanbieden. Bijvoorbeeld aan (internationale) studenten. Van aanmelding, ondertekening en betaling tot sleuteloverdracht: het hele proces verloopt gestroomlijnd en digitaal. Zo houd je grip op de planning én bied je flexibele huisvesting met maximale efficiëntie.

Snel, transparent en betrouwbaar toewijzingsproces
Embrace ontwikkelde als eerste in Nederland de Digitale inkomensverklaring. Woningzoekenden delen hun inkomensgegevens eenvoudig met hun DigiD via MijnOverheid. Dit zorgt voor een sneller, veiliger en minder foutgevoelig toewijzingsproces. Geen papieren documenten meer, maar een volledig digitaal en wettelijk geborgd proces: efficiënt voor woningcorporaties, prettig voor huurders.

Stroomlijn alle communicatie
met onze Omnichannel modules
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Het verschil zit in het centraal stellen van de klant. Je spreekt van multichannel wanneer de klant gebruik kan maken van verschillende kanalen om met je organisatie in contact te komen. Het wordt pas omnichannel wanneer deze kanalen op elkaar afgestemd zijn, waarbij de focus op de klantbeleving ligt. Denk bijvoorbeeld aan een winkel die ook een webshop heeft.
Zijn de prijzen in de webshop anders dan in de winkel? Dan zijn de kanalen niet op elkaar afgestemd en is het dus multichannel. Daarnaast doet de frustratie die afwijkende prijzen oproepen bij de klant afbreuk aan de ervaring. Wanneer de prijzen in de webshop en de winkel gelijk zijn, zijn de kanalen wél op elkaar afgestemd en heeft de klant hierin overal dezelfde ervaring. Hij weet dus waar hij van op aan kan, wat de klantbeleving ten goede komt.
Omnichannel verhoogt de klanttevredenheid. Je klanten kunnen zelf bepalen hoe ze contact met je organisatie zoeken en dus gebruikmaken van het kanaal dat hun voorkeur heeft. Ook zorg je er met omnichannel voor dat jouw klanten altijd dezelfde ervaring hebben, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken. Door omnichannel te werken ben je als organisatie niet alleen beter zichtbaar, maar schep je ook meer vertrouwen bij je (potentiële) klanten door de uniforme klantbeleving.
De lijst van bedrijven die omnichannel gebruiken is ontelbaar groot en groeit nog steeds. De kunst is om alle kanalen, inclusief mobiel, website en de fysieke locatie (zoals een winkel) zó naadloos op elkaar aan te laten sluiten, dat klanten met gemak en plezier hun klantreis kunnen afleggen. Zo kunnen shoppers bij IKEA bijvoorbeeld in een handomdraai van hun wensenlijst met favoriete items een boodschappenlijst maken, compleet met informatie waar in de winkel ze deze kunnen ophalen. Ook kunnen ze bij een groot aantal producten zien hoe deze in hun huis passen dankzij VR-technologie.
Of wat dacht je van Disney, ook wel "de kampioen van omnichannel"? Niet alleen werkt de reisplanner op hun website ook goed op mobiel, maar kun je met My Disney Experience zelfs je hele bezoek van begin tot eind plannen. Eenmaal daar kun je met hun mobiele app zien waar bijvoorbeeld de verschillende attracties zijn, inclusief actuele wachttijden. Disney heeft zelfs een speciale armband met chip, de Magic Band, die je tickets, hotelkamersleutel en zelfs je aankopen in het park bijhoudt. Als bezoeker van het park word je zo maximaal ontzorgt, zodat je zorgeloos kunt genieten.
Omnichannel wil zeggen dat je je klanten via verschillende contactkanalen kunt bedienen én zij dezelfde klantervaring hebben, ongeacht het kanaal waarlangs ze contact zoeken. Het maakt voor je klanten dus niet uit of ze contact met je organisatie opnemen via bijvoorbeeld WhatsApp of de e-mail; ze krijgen overal dezelfde informatie en dezelfde dienstverlening.
Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.
Een klantportaal is een aparte online omgeving voor je klanten, waarop ze moeten inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Andere mensen kunnen hier dus niet zomaar bij komen. Zo kunnen je klanten op een veilige manier met je organisatie in contact komen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf bepaalde zaken regelen, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging doen of een bestelling volgen.
Bij online samenwerken verlopen zaken als communicatie, kennisdeling en nieuwsuitwisseling via een digitale omgeving of een app. Hierbij kun je denken aan chatten en bellen met je collega's via Teams, tegelijk met je team in dezelfde bestanden werken via Sharepoint en op de hoogste blijven van het laatste nieuws via het social intranet van je organisatie.