Onboarding & leefbaarheids dossiers
Automatiseerleefbaarheid- en onboardingprocessen met in één aanpak door signalen en (administratieve) zaken slim vast te leggen in digitale dossiers. Automatiseer processen, houoverzicht en geef je bewoners het gevoel dat ze gehoord én geholpen worden.

Automatiseerprocessen
Minder herhaalwerk door automatisering van je onboardings- en leefbaarheidproces
Transparante procesvoortgang
Duidelijke zaakstappen met digitale dossiers voor overzicht in de voortgang
Vertrouwde werkwijze
Ingericht op de bekende werkwijze van jouw woningcorporatie of vastgoedbeheerder

Zaakgericht werken dossiers
Zaakgericht werken automatiseert processen en legt dit netjes vast in een dossier, inzichtelijk voor huurder én medewerker. Achter de schermen komen vanuit verschillende systemen, stappen en afdelingen alle gegevens van je nieuwe huurder bij elkaar in Embrace CRM – geautomatiseerd, gestructureerd en gedigitaliseerd. Zo heb je er bijna geen omkijken meer naar.
Onboarding
Geef nieuwe huurders een warm welkom door alle (administratieve) zaken snel en netjes te regelen. Dit geeft vertrouwen bij de huurder en jou de zekerheid dat je niks over het hoofd ziet. Onboarding is het proces waarin je jouw nieuwe huurders welkom heet bij je corporatie.Door dit te digitaliseren kunnen zij niet alleen direct vanaf het eerste momenthun zaken online regelen én volgen, maar zet je ook de deur voor hen open om dit te blijven doen. Verbeter je digitale dienstverlening.


Leefbaarheid
Leefbaarheid draait om alles wat invloed heeft op het woongenot in de buurt — van zwerfafval tot overlast. Met de leefbaarheidsmodule verzamel je meldingen, taken en acties overzichtelijk in één digitaal dossier. Zo behoud je grip op de situatie, weetje wie wat doet en geef je bewoners vertrouwen dat hun melding serieus wordt genomen. Door dit proces te digitaliseren, werk je sneller samen met collega’s en ketenpartners én verbeter je stap voor stap de woonomgeving. Prettig voor de buurt, fijn voor jou.
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
De onboarding in het klantportaal stelt huurders in staat om 24/7 zelf hun zaken te regelen, zoals het volgen van de status van aanvragen en het tekenen van huurcontracten. Ze ontvangen automatische berichten wanneer actie vereist is en kunnen snel afspraken maken voor bijvoorbeeld sleuteloverdracht. Dit biedt huurders gemak en transparantie gedurende het hele huurproces.
Onze geautomatiseerde onboarding stroomlijnt het welkomstproces voor nieuwe huurders, waardoor administratieve taken efficiënt worden afgehandeld en herhaal werk wordt geminimaliseerd. Hierdoor kunnen huurders direct vanaf het eerste moment hun zaken online regelen en volgen, wat de online dienstverlening stimuleert en vertrouwen opbouwt bij de huurders.
Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.
Meer tools voor efficiënt vastgoedbeheer
Embrace Digitale Dienstverlening
Klantportaal
Een veilig en multifunctioneel portaal voor jouw huurders.
Self service
Geef huurders de mogelijkheid om zaken zelf te regelen.
Kennisbank
De verzamelplek voor relevante informatie voor huurders én medewerkers.
App
Het gemak van Embrace altijd bij de hand.
Onboarding
Snel en netjes alles geregeld voor nieuwe huurders.