Alle gegevens van je huurders op één plek

Met het omnichannel CRM van Embrace Customers geef je jouw medewerkers een 360º klantbeeld van je huurders. Zo weet iedereen precies wat er speelt en kom je gemakkelijk afspraken na. Altijd, op tijd.

Omnichannel

Alle gesprekken met de klant komen binnen op één plek, of dit nu telefonisch of via WhatsApp is.

360° klantbeeld

Alle relevante informatie over (contact met) je huurder, in één oogopslag.

Taak- en zaakgericht

Een intelligent taak- en zaak- systeem zorgt dat je alle afspraken met je huurders nakomt.

Geïntegreerde kennisbank

Beantwoord vragen snel en efficiënt met automatische berichten die je zelf kan configureren met jouw eigen kennisbank. Dankzij deze geïntegreerde kennisbank hebben jouw klantcontactmedewerkers voor iedere vraag een passend antwoord, of kan de klant het antwoord op een vraag eenvoudig zelf opzoeken. Hiermee kun je de huurder snel en adequaat van dienst zijn. Oftewel, nóg betere dienstverlening.

Zaken en taken

Zaken en taken staan in het zaakoverzicht. Zo kun je zaakgericht werken en ben je beter in staat om het overzicht te houden over aanvragen van je huurders. En niet alleen jij hebt dat overzicht, ook huurders kunnen de voortgang volgen. Hoe complex de processen ook zijn, zaakgericht werken zorgt ervoor dat de voortgang, de taken, de documenten en gesprekken keurig georganiseerd blijven. Hierdoor hebben jij en je huurders alle informatie altijd direct bij de hand en is iedereen op de hoogte van de status en de voortgang.

Paula van Kraalingen (Wooncompagnie): Klant zich gehoord laten voelen sleutel voor goed klantcontact

Wooncompagnie focust op klantgerichte dienstverlening door huurders zelf hun communicatiemethode te laten kiezen en IT-ondersteuning te moderniseren. Met de implementatie van Embrace Customers worden selfserviceopties uitgebreid en klantprocessen geoptimaliseerd, wat bijdraagt aan efficiëntere communicatie en een verbeterde klantbeleving.

WhatsApp en chat maken klantcontact bij deltaWonen laagdrempelig en snel

Bij Woningcorporatie deltaWonen hebben ze klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan. Dat betekent dat er veel aandacht en zorg uit gaan naar bereikbaar zijn voor hun huurders en hen zo goed en snel mogelijk kunnen helpen. Daarom kozen zij ervoor om gebruik te gaan maken van twee extra klantcontactkanalen: WhatsApp en chat. Nu, ongeveer anderhalf jaar later, hoorden we Marjolein Horstman van deltaWonen uit over deze welkome uitbreiding van hun Embrace Customers.

Klantgerichte Innovatie: Domijn's Overgang Naar Embrace Customers

Bij woningcorporatie Domijn draait het om meer dan alleen het verhuren van huizen; ze willen hun huurders een echt thuis bieden. Om alles in goede banen te leiden heeft het innovatieve Domijn onlangs de overstap gemaakt van het oude Umbrella-systeem naar ons nieuwe Embrace Customers product. Dat gericht is op Omnichannel-integratie en efficiënter gebruik van modules zoals Telefonie, Webchat en E-mail. ‍

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Wat is het verschil tussen omnichannel en multichannel?

Het verschil zit in het centraal stellen van de klant. Je spreekt van multichannel wanneer de klant gebruik kan maken van verschillende kanalen om met je organisatie in contact te komen. Het wordt pas omnichannel wanneer deze kanalen op elkaar afgestemd zijn, waarbij de focus op de klantbeleving ligt. Denk bijvoorbeeld aan een winkel die ook een webshop heeft.

Zijn de prijzen in de webshop anders dan in de winkel? Dan zijn de kanalen niet op elkaar afgestemd en is het dus multichannel. Daarnaast doet de frustratie die afwijkende prijzen oproepen bij de klant afbreuk aan de ervaring. Wanneer de prijzen in de webshop en de winkel gelijk zijn, zijn de kanalen wél op elkaar afgestemd en heeft de klant hierin overal dezelfde ervaring. Hij weet dus waar hij van op aan kan, wat de klantbeleving ten goede komt.

Wat is het grote voordeel van omnichannel?

Omnichannel verhoogt de klanttevredenheid. Je klanten kunnen zelf bepalen hoe ze contact met je organisatie zoeken en dus gebruikmaken van het kanaal dat hun voorkeur heeft. Ook zorg je er met omnichannel voor dat jouw klanten altijd dezelfde ervaring hebben, ongeacht het kanaal dat ze gebruiken. Door omnichannel te werken ben je als organisatie niet alleen beter zichtbaar, maar schep je ook meer vertrouwen bij je (potentiële) klanten door de uniforme klantbeleving.

Welke bedrijven gebruiken omnichannel?

De lijst van bedrijven die omnichannel gebruiken is ontelbaar groot en groeit nog steeds. De kunst is om alle kanalen, inclusief mobiel, website en de fysieke locatie (zoals een winkel) zó naadloos op elkaar aan te laten sluiten, dat klanten met gemak en plezier hun klantreis kunnen afleggen. Zo kunnen shoppers bij IKEA bijvoorbeeld in een handomdraai van hun wensenlijst met favoriete items een boodschappenlijst maken, compleet met informatie waar in de winkel ze deze kunnen ophalen. Ook kunnen ze bij een groot aantal producten zien hoe deze in hun huis passen dankzij VR-technologie.

Of wat dacht je van Disney, ook wel "de kampioen van omnichannel"? Niet alleen werkt de reisplanner op hun website ook goed op mobiel, maar kun je met My Disney Experience zelfs je hele bezoek van begin tot eind plannen. Eenmaal daar kun je met hun mobiele app zien waar bijvoorbeeld de verschillende attracties zijn, inclusief actuele wachttijden. Disney heeft zelfs een speciale armband met chip, de Magic Band, die je tickets, hotelkamersleutel en zelfs je aankopen in het park bijhoudt. Als bezoeker van het park word je zo maximaal ontzorgt, zodat je zorgeloos kunt genieten.

Wat betekent omnichannel?

Omnichannel wil zeggen dat je je klanten via verschillende contactkanalen kunt bedienen én zij dezelfde klantervaring hebben, ongeacht het kanaal waarlangs ze contact zoeken. Het maakt voor je klanten dus niet uit of ze contact met je organisatie opnemen via bijvoorbeeld WhatsApp of de e-mail; ze krijgen overal dezelfde informatie en dezelfde dienstverlening.

Wat is online samenwerken?

Bij online samenwerken verlopen zaken als communicatie, kennisdeling en nieuwsuitwisseling via een digitale omgeving of een app. Hierbij kun je denken aan chatten en bellen met je collega's via Teams, tegelijk met je team in dezelfde bestanden werken via Sharepoint en op de hoogste blijven van het laatste nieuws via het social intranet van je organisatie.