Veilig alles regelen in een besloten portaal

Het klantportaal is een afgeschermd deel van jouw website waarop huurders inloggen. Hier kunnen ze o.a. contact opnemen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf zaken regelen, zoals een adreswijziging. Tevreden huurders, tevreden medewerkers!

Doe-het-zelf

Gebruik slimme widgets en sjablonen om portalen te bouwen zonder technische kennis.

Selfservice

Maak gebruik van standaard selfservicescenario's en pas ze aan voor jouw organisatie en huurders.

Meerdere portalen

Beheer al je portalen vanuit één systeem, van klantportaal en intranet tot narrowcasting.

Widgets

Embrace Designer gebruikt zogenaamde widgets om portalen mee te bouwen. Widgets zijn blokjes met functionaliteit die je volledig op maat kunt configureren.

Drag & drop

Met Embrace Designer is het ontwerpen van jouw portalen kinderspel geworden. Je kiest het gewenste sjabloon,  sleept widgets naar de juiste plek en configureert ze naar wens.

De klant aan de leiding door slimme oplossingen bij l'escaut woonservice

Je klanten meer de regie geven en je medewerkers ontzien. Het is een mooie stap en eentje die je steeds meer bedrijven ziet nemen. l’escaut woonservice had op dit vlak een duidelijke visie met een aantal mooie ontwikkelingen, waaronder een klantportaal. In dit artikel lees je hoe Embrace en l’escaut samen hebben gezorgd voor een eindproduct om trots op te zijn en wat de voordelen zijn voor de huurders van l’escaut.

Paula van Kraalingen (Wooncompagnie): Klant zich gehoord laten voelen sleutel voor goed klantcontact

Wooncompagnie focust op klantgerichte dienstverlening door huurders zelf hun communicatiemethode te laten kiezen en IT-ondersteuning te moderniseren. Met de implementatie van Embrace Customers worden selfserviceopties uitgebreid en klantprocessen geoptimaliseerd, wat bijdraagt aan efficiëntere communicatie en een verbeterde klantbeleving.

Klantgerichte Innovatie: Domijn's Overgang Naar Embrace Customers

Bij woningcorporatie Domijn draait het om meer dan alleen het verhuren van huizen; ze willen hun huurders een echt thuis bieden. Om alles in goede banen te leiden heeft het innovatieve Domijn onlangs de overstap gemaakt van het oude Umbrella-systeem naar ons nieuwe Embrace Customers product. Dat gericht is op Omnichannel-integratie en efficiënter gebruik van modules zoals Telefonie, Webchat en E-mail. ‍

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Waarom een klantportaal?

Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.

Wat is een klantportaal?

Een klantportaal is een aparte online omgeving voor je klanten, waarop ze moeten inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Andere mensen kunnen hier dus niet zomaar bij komen. Zo kunnen je klanten op een veilige manier met je organisatie in contact komen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf bepaalde zaken regelen, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging doen of een bestelling volgen.