Klantportaal: zelf regelen, altijd inzicht

Huurders gaan van vraag naar antwoord in je kennisbank. Op de website en het klantportaal regelen ze zelf zaken - zoals een adreswijziging of betaling. Alle (persoonlijke) informatie op één plek. Tevreden huurders, tevreden medewerkers!

Klantportaal

Alle relevante informatie over (contact met) je huurder, in één oogopslag.

currentColour
Website

Alle gesprekken met de klant komen binnen op één plek, of dit nu telefonisch of via WhatsApp is.

Geïntegreerde kennisbank

Een intelligent taak- enzaak- systeem zorgt dat je alle afspraken met je huurders nakomt

Klantportaal

Het klantportaal is een veilige en overzichtelijke omgeving waarin de huurder alles vindt wat hij nodig heeft: van openstaande acties en betalingen tot contractinformatie, meldingen en berichten. Dankzij de geïntegreerde kennisbank vinden huurders razendsnel zelf het antwoord op hun vragen. Toch hulp nodig?Dan neem je direct contact op met de corporatie — gewoon vanuit het portaal.

Website

Nog geen huurder of liever even zonder account rondkijken? Geen probleem. Via de publieke website geef je altijd toegang tot de juiste informatie - zonder gedoe. Alle content beheer je centraal via de geïntegreerde kennisbank. De website is stijlvol vormgegeven in jullie huisstijl, makkelijk aan te passen met drag-and-drop en altijd up-to-date. Duidelijk, betrouwbaar en 24/7 toegankelijk.

Geïntegreerde kennisbank          

Configureer automatische antwoorden die perfect aansluiten op jullie eigen kennisbank. Zo hebben klantcontactmedewerkers altijd direct het juiste antwoord paraat — of vinden huurders het zelf eenvoudig terug. Met de geïntegreerde keninsbank je vragen snel en adequaat af. Resultaat? Snellere service, minder druk op de lijnen een hogere huurders tevredenheid.

Wat anderen zeggen

over Embrace Digitale Dienstverlening

Paula van Kraalingen (Wooncompagnie): Klant zich gehoord laten voelen sleutel voor goed klantcontact

Wooncompagnie focust op klantgerichte dienstverlening door huurders zelf hun communicatiemethode te laten kiezen en IT-ondersteuning te moderniseren. Met de implementatie van Embrace Customers worden selfserviceopties uitgebreid en klantprocessen geoptimaliseerd, wat bijdraagt aan efficiëntere communicatie en een verbeterde klantbeleving.

Klantgerichte Innovatie: Domijn's Overgang Naar Embrace Customers

Bij woningcorporatie Domijn draait het om meer dan alleen het verhuren van huizen; ze willen hun huurders een echt thuis bieden. Om alles in goede banen te leiden heeft het innovatieve Domijn onlangs de overstap gemaakt van het oude Umbrella-systeem naar ons nieuwe Embrace Customers product. Dat gericht is op Omnichannel-integratie en efficiënter gebruik van modules zoals Telefonie, Webchat en E-mail. ‍

De klant aan de leiding door slimme oplossingen bij l'escaut woonservice

Je klanten meer de regie geven en je medewerkers ontzien. Het is een mooie stap en eentje die je steeds meer bedrijven ziet nemen. l’escaut woonservice had op dit vlak een duidelijke visie met een aantal mooie ontwikkelingen, waaronder een klantportaal. In dit artikel lees je hoe Embrace en l’escaut samen hebben gezorgd voor een eindproduct om trots op te zijn en wat de voordelen zijn voor de huurders van l’escaut.

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Waarom een klantportaal?

Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.

Wat is een klantportaal?

Een klantportaal is een aparte online omgeving voor je klanten, waarop ze moeten inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Andere mensen kunnen hier dus niet zomaar bij komen. Zo kunnen je klanten op een veilige manier met je organisatie in contact komen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf bepaalde zaken regelen, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging doen of een bestelling volgen.