Klantportaal: zelf regelen, altijd inzicht
Huurders gaan van vraag naar antwoord in je kennisbank. Op de website en het klantportaal regelen ze zelf zaken - zoals een adreswijziging of betaling. Alle (persoonlijke) informatie op één plek. Tevreden huurders, tevreden medewerkers!

Klantportaal
Alle relevante informatie over (contact met) je huurder, in één oogopslag.
Website
Alle gesprekken met de klant komen binnen op één plek, of dit nu telefonisch of via WhatsApp is.
Geïntegreerde kennisbank
Een intelligent taak- enzaak- systeem zorgt dat je alle afspraken met je huurders nakomt

Klantportaal
Het klantportaal is een veilige en overzichtelijke omgeving waarin de huurder alles vindt wat hij nodig heeft: van openstaande acties en betalingen tot contractinformatie, meldingen en berichten. Dankzij de geïntegreerde kennisbank vinden huurders razendsnel zelf het antwoord op hun vragen. Toch hulp nodig?Dan neem je direct contact op met de corporatie — gewoon vanuit het portaal.
Website
Nog geen huurder of liever even zonder account rondkijken? Geen probleem. Via de publieke website geef je altijd toegang tot de juiste informatie - zonder gedoe. Alle content beheer je centraal via de geïntegreerde kennisbank. De website is stijlvol vormgegeven in jullie huisstijl, makkelijk aan te passen met drag-and-drop en altijd up-to-date. Duidelijk, betrouwbaar en 24/7 toegankelijk.


Geïntegreerde kennisbank
Configureer automatische antwoorden die perfect aansluiten op jullie eigen kennisbank. Zo hebben klantcontactmedewerkers altijd direct het juiste antwoord paraat — of vinden huurders het zelf eenvoudig terug. Met de geïntegreerde keninsbank je vragen snel en adequaat af. Resultaat? Snellere service, minder druk op de lijnen een hogere huurders tevredenheid.
Gratis demo aanvragen
Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.
Direct contact
Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!
Vaak aan ons
gevraagd
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.
Een klantportaal is een aparte online omgeving voor je klanten, waarop ze moeten inloggen om er gebruik van te kunnen maken. Andere mensen kunnen hier dus niet zomaar bij komen. Zo kunnen je klanten op een veilige manier met je organisatie in contact komen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf bepaalde zaken regelen, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging doen of een bestelling volgen.
Meer tools voor efficiënt vastgoedbeheer
Embrace Digitale Dienstverlening
Omnichannel CRM
In één oogopslag alle informatie over je huurders.
Self service
Geef huurders de mogelijkheid om zaken zelf te regelen.
Kennisbank
De verzamelplek voor relevante informatie voor huurders én medewerkers.
App
Het gemak van Embrace altijd bij de hand.
Onboarding
Snel en netjes alles geregeld voor nieuwe huurders.