Doelgroepgerichte content

Met doelgroepgerichte content bieden we verschillende organisatieonderdelen een gepersonaliseerde plek op het intranet.

Dynamisch opgebouwde startpagina’s

Afhankelijk van rol, digitale vaardigheden of doel, pas je het dashboard aan.

Dashboards in je eigen huisstijl

Met Embrace Multi-Label kunnen portalen in verschillende stijlen en talen worden aangeboden.

Persoonlijke tijdlijn

Lees wat personen binnen groepen delen, en blijf zo op de hoogte van wat er speelt en relevant is.

Meerdere entiteiten

De doelgroepgerichte content van Embrace wordt veel ingezet door organisaties die bestaan uit meerdere entiteiten met een eigen unieke identiteit. In een collectief komen medewerkers vanuit verschillende invalshoeken en organisaties samen. Hierdoor ontstaan groepen die organisatie, afdelings- en functie overschrijdend zijn. Dankzij doelgroepgerichte content kan er voldaan worden aan de informatiebehoefte van elke medewerker. Zo kun je op basis van persona’s rolgebaseerde dashboards inrichten, die een gepersonaliseerde en specifieke ervaring bieden voor één groep medewerkers.

Meertalig en handig tijdens onboarding

Doelgroepgerichte content kan ook ingezet worden om meertalige content aan te bieden, handig voor als je medewerkers hebt die bijvoorbeeld alleen Engels spreken. Daarnaast biedt doelgroepgerichte content ook bij onboarding mogelijkheden. Zo kun je bijvoorbeeld nieuwe medewerkers, die nog niet officieel onderdeel van de organisatie zijn, alvast toegang geven tot een deel van de content op het social intranet. Op deze manier kunnen ze alvast kennismaken met de organisatie.

Goede interne communicatie is essentieel voor nieuwe initiatieven, projecten en betere samenwerking

Interne communicatie bij woningcorporaties is cruciaal maar vaak onderbelicht. Adviseur Froukje Nigten en Medewerker Melissa Vroege van Vidomes delen hun inzichten over effectieve interne communicatie, de rol van een sociaal intranet en de voordelen van verbondenheid binnen de organisatie.

Hoe Stroomopwaarts slim een jubileum inzet voor meer inzicht in het gebruik van hun social intranet

Stroomopwaarts, met meerdere sociale werkplaatsen in Maassluis, Vlaardingen en Schiedam, ondersteunt mensen met afstand tot arbeidsmarkt. Met 400 ambtenaren op 7 locaties is verbinding cruciaal. Cheri Kloeth en Semra Karaca delen hoe ze het social intranet verbeterden bij het eenjarig bestaan.

Zo zorgt de Liquit-integratie van Embrace voor meer werkgemak

Gemeente Montferland wil af van lange lijsten applicatie-icoontjes en het zoeken naar relevante apps. Oplossing: Liquit integreren met Embrace's social intranet. Hans Volbeda vertelt.

Zo maakte SaKS een laaiend succes van hun social intranet

SaKS scoort goed in Evolve's onderzoek naar intern gebruik van social media. Ze staan vijfde overall en derde in het vergroten van bekendheid met de bedrijfsstrategie. Dit beloont zes jaar inspanning van Rodney Bieman, Rob Boekelaar en Elly Spanjaard, die trots zijn op het succes van hun social intranet Sam.

Dit is hoe de DUO-organisaties hun social intranet tot het centrale punt van samenwerking maakten

De uitvoeringsorganisatie Duo+ bedient de gemeentes Ouder-Amstel, Diemen en Uithoorn, waarvoor 1.000 medewerkers werkzaam zijn. Voor effectieve samenwerking na de oprichting moesten lokale intranetten worden samengebracht tot één centraal systeem.

Zorgorganisatie Thebe bespaart tijd en irritatie door documenten makkelijk doorzoekbaar te maken

Het niet of lastig kunnen vinden van de juiste informatie en documenten stond hoog op het lijstje van ergernissen bij de medewerkers van Thebe. Collega's werken op veel verschillende locaties en willen snel beschikking hebben over essentiële informatie. Nu werkt Thebe met de Kennisbank van Embrace. Een hele verbetering!

Hoe een intranet in crisistijd zorgorganisatie Waardeburgh verbindt

Waardeburgh (voorheen Present) heeft op vijf locaties woonzorgcentra, levert thuiszorg en verhuurt appartementen. Van de circa 600 medewerkers is ongeveer 90 procent zorgverlener. De rest zit op kantoor, staat in de keuken of maakt schoon. Het doel van het nieuwe sociale intranet: Verbinding. Kwam die er? En wat leverde het intranet verder op?

Social intranet voor meer werkplezier én betere zorg; HVO-Querido maakt het waar

Iedereen beschikt over relevante input op het gebied van kennis, ideeën en ervaring. Input waarmee je, als je die met elkaar deelt, slimmer kunt worden. Als persoon én als organisatie. Precies de reden dat de Amsterdamse zorgorganisatie HVO-Querido koos voor een social intranet van Embrace.

Een digitale werkplek mét SSO en ontsluiting van externe applicaties: ZuidOostZorg loopt voorop​

Donec sed odio dui. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Praesent commodo cursus magna.

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Hoe kan ik mijn sociaal intranet aanpassen aan verschillende stijlen en talen?

Met Embrace Multi-Label kunnen portalen worden aangeboden in verschillende huisstijlen en talen. Dit stelt organisaties in staat om hun intranet aan te passen aan de unieke identiteit van verschillende entiteiten binnen de organisatie, wat de gebruikerservaring verbetert en de betrokkenheid vergroot.

Hoe kan ik mijn social intranet dashboard aanpassen aan verschillende rollen en digitale vaardigheden?

Onze sociaal intranet dashboards zijn dynamisch opgebouwd, waardoor je ze kunt aanpassen op basis van de rol, digitale vaardigheden en doelen van gebruikers. Hierdoor krijgt elke medewerker een gepersonaliseerde startpagina die aansluit bij hun specifieke behoeften.

Hoe kan ik mijn sociaal intranet aanpassen aan verschillende organisatieonderdelen?

Met Embrace bieden we doelgroepgerichte content aan, zodat verschillende organisatieonderdelen een gepersonaliseerde plek op het intranet hebben. Hierdoor kunnen medewerkers relevante informatie vinden die specifiek is afgestemd op hun rol, afdeling of doel.