Skip to content

Power to the huurder!

Embrace automatiseert je belangrijkste processen. Van reparatieverzoeken tot het doen van een huuropzegging. Zo houd je tijd over om aandacht te besteden aan huurders die dit nodig hebben.

Eigen regie

De regie ligt bij de huurder. Huurders kunnen hun zaken grotendeels zelf regelen, waar en wanneer ze dat willen.

Persoonlijke assistentie

Als een huurder vastloopt in het klantportaal, biedt Embrace een naadloze overgang naar assistentie.

Voor woningcorporaties

Embrace kent en ontsluit alle bekende (ERP-) systemen en brengt alle data samen voor on- en offline dienstverlening.

Embrace Woningcorporaties

Eigen regie wanneer het kan

Selfservice
Zorg voor een naadloze integratie tussen kennis en selfservice. Van gepersonaliseerde antwoorden op vragen tot het zetten van een digitale handtekening.
Zaakgericht werken
Wanneer een huurder een aanvraag doet of verzoek indient, wordt er een zaak gestart. Alle communicatie rondom de zaak is zowel voor huurder als voor medewerker te volgen. Track-and-trace houdt de huurder op de hoogte van veranderingen.
Kennisbank
Zowel via het klantenportaal als voor de mensen in het klantcontactcentrum is de kennisbank beschikbaar. Sterker nog, die draait continu op de achtergrond. Relevante, organisatie-specifieke informatie is direct beschikbaar wanneer de klant of medewerker een bepaalde zoekterm invoert.

Slide Recente
klantcases
WONINGCORPORATIE GroenWest: “Klantcontact moet snel, deskundig én duidelijk zijn” De mogelijkheden waarop huurders vragen kunnen stellen aan hun corporatie zijn de laatste jaren flink uitgebreid. Lees meer…
Slide Recent
persbericht
WONINGCORPORATIE Maaskoepel spreekt de intentie uit tot contractverlenging Embrace Bij zorgorganisatie Thebe hebben ze via een poll op het social intranet medewerkers gevraagd welke ergernissen zij ervaren in hun dagelijkse werk. Lees meer…
Slide Recente
klantcases
WONINGCORPORATIE De klant aan de leiding door slimme oplossingen bij l’escaut woonservice Je klanten meer de regie geven en je medewerkers ontzien. Het is een mooie stap en eentje die je steeds meer bedrijven ziet nemen. Lees meer…

400+ organisaties werken dagelijks met Embrace

Persoonlijke hulp waar het nodig is

Omnichannel
Het maakt niet uit via welk kanaal een klantvraag of verzoek binnenkomt, alle relevante informatie wordt op één plek verzameld. Zo kan een medewerker van het klantcontactcentrum de huurder zo goed mogelijk van dienst zijn.
Meekijken en overnemen
Mocht een klant er binnen het klantportaal niet uitkomen, dan is het met Embrace mogelijk dat een klantcontact-medewerker meekijkt en wanneer nodig het van de klant overneemt.

Voor woningcorporaties, van Embrace

Voor woning-corporaties, van Embrace

100% integraties
Embrace haalt zonder problemen data uit de systemen die door jouw organisatie worden gebruikt. Of het nu om ERP-systemen gaat, software voor planning of niche-pakketten, wij integreren deze moeiteloos.
Selfservice design
Geef je eigen selfservice scenario’s vorm. Met Embrace krijg je de beschikking over vele standaard selfservice scenario’s. Mocht hier een in ontbreken, dan kan deze zelf ontworpen en toegepast worden.
Rapportage
De statistieken van het klantenportaal en van het klantvolgsysteem worden nauwkeurig vastgelegd. Zo kun je eenvoudig nagaan waar het goed gaat en waar eventueel moet worden bijgestuurd.

Veilig en toegankelijk

Digitale toegankelijkheid
Uiteraard is onze software volledig A11Y compliant. Wij vinden dat Embrace digitaal toegankelijk moet zijn voor iedereen.
Mobile
De verschillende Embrace-oplossingen zijn toegankelijk via desktop, tablet en mobiel. Huurders en medewerkers kunnen dan ook waar en wanneer zij dat willen in het systeem terecht.
Online veiligheid
Wij ondersteunen authenticatie via onder andere iDIN en DigiD. Zo ervaart de klant nog meer gemak en kunnen wij zijn of haar online veiligheid garanderen.

De kracht van Embrace zelf ervaren?

Vraag vrijblijvend een demo aan