Skip to content

VIA-project Embrace Knowledge

Embrace biedt een softwaresuite waarin digitale dienstverlening samenkomt. De producten Customers, Portals en Social stimuleren goede samenwerking, kennisdeling en (klanten)service.

Op het snijvlak van digitaal klantcontact en interne kennisdeling en samenwerking heeft Embrace een nieuw product ontwikkeld: Embrace Knowledge. Deze combinatie van een kennisbank met hiërarchisch gestructureerde artikelen en de innovatieve module Conversations verhoogt de zelfredzaamheid zonder in te leveren op de klantbeleving.

Met Conversations bied je kennis aan in de vorm van digitale en geautomatiseerde gesprekken (conversational design). Deze Conversations kun je inzetten voor eenvoudige vraag-antwoord-scenario’s, enquêtes en zelfs complete selfservicescenario’s. Je richt ze in als beslisbomen met tekstvelden, formulieren en multiple choice-vragen en dankzij koppelingen met externe systemen worden gegevens automatisch opgehaald en weggeschreven.

Wat Conversations uniek maakt, is dat gebruikers ze op uiteenlopende manieren kunnen doorlopen en dat de gebruikersinterface zich aanpast aan de context. Doorloopt iemand op een webpagina een Conversation, dan ziet het eruit als een typisch webformulier of enquête. Gebeurt dit in webchat, WhatsApp of Facebook Messenger, dan maakt onze chatbot er een gesprek van
.

Je beheert alle Conversations op één plek. Onze software zorgt er vervolgens voor dat jouw Conversations overal in de beste verschijningsvorm wordt toegepast.