Umbrella gaat samen met woningcorporatie WonenBreburg een interactief webportaal ontwikkelen. Dit klantportaal biedt huurders en woningzoekenden de mogelijkheid om veel voorkomende dienstverleningsprocessen online te regelen, bijvoorbeeld de huur opzeggen, een reparatieverzoek inplannen of het zoeken naar een nieuwe woning. Ook antwoorden op veelgestelde vragen zijn eenvoudig terug te vinden. WonenBreburg wil met Umbrella haar dienstverlening moderniseren. Begin 2016 ondertekenden WonenBreburg en Umbrella het contract.
Online dienstverlening en kennisbank
Uitgangspunt van de samenwerking tussen Umbrella en WonenBreburg is het centraal stellen van de online dienstverlening. De woningcorporatie wil met behulp van Umbrella haar dienstverlening optimaliseren. Umbrella en WonenBreburg hebben een plan opgesteld om de online dienstverlening de komende jaren fors te doen groeien. Daarnaast wordt de standaard kennisbank van Umbrella gekoppeld aan de nieuwe website, zodat aanwezige kennis van WonenBreburg via klantcontactkanalen kan worden gedeeld.
Koppeling bestaande systemen
Met Umbrella maakt WonenBreburg het mogelijk om huurders en woningzoekenden beter online te bedienen. Bovendien wordt het interactieve webportaal gekoppeld aan bestaande informatiesystemen in de organisatie zoals CegekaDSA Emprire, Van Dinther E-Content en CegekaDSA Pharos.
WonenBreburg
Woningcorporatie WonenBreburg bestaat al meer dan honderd jaar. Met bijna 30.000 huurwoningen bedient WonenBreburg huurders en woningzoekenden in de steden Breda en Tilburg en het gebied ertussen, Breburg. Er werken ongeveer 400 medewerkers.
Umbrella
Wij helpen woningcorporaties met het leveren van digitale, omnichannel dienstverlening aan hun klanten. Hiervoor ontwikkelen we software en helpen we corporaties met de implementatie hiervan.