Skip to content

Zelf regelen via het klantportaal

Met Embrace Portals kunnen huurders hun zaken zelf regelen via een overzichtelijk online klantportaal. Relevante informatie, conversational AI en track-and-trace zorgen ervoor dat jouw huurders je steeds minder nodig hebben. Zo kun jij meer aandacht schenken aan de huurder die het nodig heeft.

Maak het verschil

Laat huurders eenvoudig hun zaken zelf regelen via het selfservice klantportaal en besteed jouw tijd aan complexere zaken.

Elke dag beter

Wij updaten onze software doorlopend. Hiermee maken wij jouw digitale dienstverlening iedere dag een stukje beter.

Klantgericht

Wij analyseren gebruiksdata doorlopend, zodat onze software de wensen van jouw klant altijd een stapje voor is.

Portals Embrace The Human Cloud

Klantportaal ontworpen voor blije huurders

Selfservice en kennis
Embrace Portals zorgt voor een naadloze koppeling van selfservice en kennis. Huurders regelen hun zaken zelf met behulp van de selfservice-scenario’s en vinden antwoorden op de meeste vragen via de kennisbank.
Track-and-trace
Huurders kunnen via het online klantenportaal een aanvraag doen, waarna ze via track-and-trace op de hoogte blijven van iedere stap in het proces. Bovendien wordt de klant actief geïnformeerd door middel van notificaties.
Klantherkenning
Wanneer de klant inlogt in het portaal, worden de velden automatisch gevuld met de data van de klant. Hierdoor hoeft de huurder nooit twee keer dezelfde data in te voeren en houdt hij tijd over.
Analyse en feedback
Wij helpen je met het verbeteren van jouw digitale dienstverlening door gebruikersonderzoek te doen. Door te analyseren hoe jouw klanten zich bewegen binnen het online portaal, kunnen wij jouw dienstverlening elke dag een stukje beter maken.

Het blijft mensenwerk

Cyborg service
Binnen de selfservice-scenario’s kan een klant veel zelf regelen. Wanneer hij of zij er even niet uitkomt, vindt er een transparante transitie plaats tussen selfservice en door AI geassisteerde chat.
Naadloze integratie
Binnen selfservice-scenario’s integreer je moeiteloos klantvragen in de processen van de front-office (Embrace Customers) en van de back-office (Embrace Workspace). Hierdoor komen vragen direct op de juiste plek terecht.
Embrace Portals chat

Uitbreidbaar, thematisch en flexibel

Widget Store
In de Widget Store vind je diverse widgets (hulpmiddelen of uitbreidingen) waarmee je het huurdersportaal precies zo kunt samenstellen en vormgeven, zoals jij dat wilt.
Developer Friendly
Embrace Portals is zeer developer-friendly (Hallo, developer!). Door de plugbare architectuur kunnen ontwikkelaars uit allerlei teams gemakkelijk nieuwe widgets bouwen en toevoegen.
Software Development Kit
We bieden een 100% gedocumenteerde API waarmee je gemakkelijk een klantportaal kunt bouwen die aansluit op ons standaard framework.

Klantportaal voor iedereen

Digitale toegankelijkheid
Uiteraard is ons klantportaal volledig A11Y compliant. Wij vinden dat Embrace toegankelijk moet zijn voor iedereen.
Mobile
Alle informatie binnen Embrace Portals is toegankelijk via zowel desktop, tablet als mobiel. Huurders kunnen dan ook waar en wanneer zij dat willen in het online portaal terecht.
Online veiligheid
Wij ondersteunen authenticatie via onder andere iDIN en DigiD. Zo ervaart de klant nog meer gemak en kunnen wij zijn of haar online veiligheid garanderen.

De kracht van Embrace Portals zelf ervaren?

Ontdek hoe Embrace jullie organisatie slimmer laat (samen)werken.

Een klantportaal is een deel van de website waarop je klanten moeten inloggen om er gebruik van te maken. Andere mensen kunnen hier dus niet zomaar bij komen. Zo kunnen je klanten op een veilige manier met je organisatie in contact komen, persoonlijke informatie raadplegen of zelf bepaalde zaken regelen, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging doen of een bestelling volgen.

Dankzij een klantportaal is je (online) dienstverlening niet alleen klantvriendelijker, maar ook efficiënter. Je klanten kunnen makkelijk en snel zelf dingen regelen, waardoor er minder druk op je klantcontactcentrum (kcc) is. Deze medewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor complexere klantvragen. Door relevante informatie, conversational AI zoals chatbots en virtuele assistenten, selfservice en uiteraard je kcc slim te combineren ben je dus altijd bereikbaar voor jouw klanten. Kortom: een klantportaal zorgt voor een betere klantreis én klantbeleving.