Skip to content

Klantvolgsysteem functionaliteiten

Met Embrace Customers creëer je overzicht in het klantcontact met huurders. Op één plek vind je alle relevante klantinformatie terug en initieer je vervolgacties.

In één oogopslag

Alle informatie in één scherm
De klantkaart geeft de medewerker in één oogopslag een compleet beeld van de klant. Je vindt hier naast alle klantinteracties ook de klantgegevens, de verschillende contracten, financiële gegevens en mededelingen over de klant.
Embrace-Customers-zaakgericht-werken

Zaakgericht werken

Eenvoudig schakelen
Met zaakgericht werken kunnen zowel de klant als de medewerker inzien welke stappen er in een proces nog gezet moeten worden en de verwachte tijd die dit in beslag neemt. Daarnaast is het mogelijk om bepaalde vragen of verzoeken uit zetten bij kennishouders binnen de organisatie.

Kennisbank

Zet de juiste kennis in
Dankzij de Embrace-kennisbank is het kinderlijk eenvoudig om vragen van de klant te beantwoorden. Medewerkers van het klantcontactcentrum krijgen assistentie door middel van suggesties direct vanuit de kennisbank.

De functionaliteiten op een rij

Tijdlijn

Alle klantinteracties worden in een overzichtelijke tijdlijn weergegeven op de klantkaart. Bijvoorbeeld als er iets verandert vanuit het ERP-systeem, als er een account wordt aangemaakt in het klantportaal of als er vraag gesteld wordt via de telefoon.

Signaleringen

Een signalering is een waarschuwing die aan de klantkaart gekoppeld wordt. Hierdoor weet de klantcontactmedewerker direct wat er rondom een klant of huurder speelt.

Verbind vraag en antwoord

Taakgericht

Wijs naar aanleiding van klantcontact taken toe aan eerste- of tweedelijns medewerkers. Ook is het mogelijk om bepaalde taken toe te wijzen aan een afdeling.

Klantassistent

Met een beknopte vraagboom onder een veelgestelde vraag (FAQ) is het mogelijk voor de klant om binnen enkele clicks het juiste antwoord te bereiken.

Extra overzicht

Extra velden

Het is voor de medewerker mogelijk om bijvoorbeeld aan de klantkaart een extra veld of velden toe te voegen. Dit kan bijvoorbeeld een deeplink zijn naar een ERP-systeem.

Servicefondsen

Voor sommige gebreken aan een woning is een servicefonds vereist. Met Customers heb je direct inzicht of een gebrek binnen het servicefonds valt of daarbuiten en of de klant bij het servicefonds is aangesloten.

Leveranciers

De medewerker krijgt bij de vraag of het verzoek van de klant direct te zien welke vakman, welk reparatiebedrijf en dus welke leverancier voor die situatie het meest geschikt is. Vervolgens is doorschakelen zeer eenvoudig.

Dienstverlening inzichtelijk

Rapportages

Natuurlijk wil je de digitale dienstverlening van jullie organisatie kunnen monitoren. Dankzij heldere rapportages met behulp van Power BI wordt dit inzichtelijk. Zo kan er vervolgens goed onderbouwd worden bijgestuurd.

Self Service Scenario Designer

Met de self service scenario designer kunnen eenvoudig verschillende scenario’s voor de klant worden ontworpen. Hierbij kun je denken aan het indienen van een reparatieverzoek of het opzeggen van de huur.

Doelgroepen

Het is mogelijk om aan veelgestelde vragen (FAQ) antwoorden toe te voegen die van toepassing zijn op een bepaalde doelgroep. Hierdoor zijn deze antwoorden afgestemd op de specifieke situatie van de klant.

Smart Labels

Dankzij Smart Labels is het mogelijk om begrippen op één plek te beheren. Komen deze begrippen op meer plekken in de kennisbank terug, dan worden deze automatisch overal aangepast.

De producten van Embrace zelf ervaren?

Vraag vrijblijvend een demo aan