Skip to content

Wat kan het allemaal?

Benieuwd hoe het sociale intranet – Embrace Workspace – jullie organisatie en medewerkers ondersteunt bij de dagelijkse werkzaamheden? Hieronder vind je een overzicht van de voornaamste functionaliteiten.

Collega’s zijn altijd dichtbij

Met de app altijd toegang tot het social intranet
Met de Embrace-app heb je altijd en overal toegang tot Workspace. Waar je ook bent, je kunt altijd samenwerken met collega’s, documentatie raadplegen en kennis delen.
Embrace Zorg mobiel
Embrace Zorg Zoeken

Documentatie binnen handbereik

Snel zoeken en vinden
Binnen Embrace zoek en vind je eenvoudig informatie, berichten, collega’s en documenten. Ook documenten met een bepaalde zoekterm in de titel of in de tekst worden gevonden.

Embrace als onboarding-tool

Creëer een positieve ervaring
Hoe zorg ik ervoor dat nieuwe medewerkers zich snel thuis voelen binnen onze organisatie? Met Workspace creëer je een prettige omgeving waar zij zich kunnen inlezen en waar zij zowel de organisatie als hun (directe) collega’s snel leren kennen.
Zorg onboarding

Persoonlijk

Persoonlijke tijdlijn

De persoonlijke tijdlijn toont relevante berichten die door jou en door jouw collega’s zijn gepost. Dit kunnen berichten zijn gericht aan de gehele organisatie, maar ook berichten in groepen waar jij lid van bent.

Widgets

De startpagina kun je naar voorkeur inrichten met widgets. Een widget is een mini-applicatie met een beperkte functionaliteit die je snel toegang geeft tot belangrijke informatie. Het social intranet van Embrace biedt gebruikers meer dan 25 applicaties om het dashboard nog persoonlijker te maken.

Profiel

Zorg voor een goed gevuld profiel. Zo weten collega’s precies wie je bent en wat je kunt. Bovendien ben je zo vindbaar op bepaalde trefwoorden via de Embrace-zoekfunctie.

Altijd op de hoogte

Verschillende apparaten

Van kantoor tot bij de patiënt thuis, Embrace Workspace kun je altijd en overal openen. Met je laptop, tablet of via de app zijn collega’s, documentatie en informatie altijd dichtbij.

Nieuws

Al het organisatienieuws vind je op een centrale plek. Bepaal als organisatie zelf hoe prominent en waar het ‘nieuwsblok’ getoond wordt. Gebruikers kunnen zelf instellen voor welk (organisatie-) nieuws zij zich aan- of afmelden. Dit gebeurt aan de hand van tags en nieuwsfilters.

Weten en regelen

Het weten- en regelen-gedeelte is een overzicht van verschillende thema’s en onderwerpen die voor de organisatie belangrijk is. Medewerkers klikken dankzij de logische structuur (kruimelpad) of A tot Z-overzicht snel naar de juiste informatie.

Samen werk je beter

Documenten uploaden

Binnen groepen is het mogelijk om documenten en bestanden te uploaden. Op die manier heeft iedereen in de groep toegang tot de meest recente versie van een bepaald document en open je het gelijk in Word of Word Online. Raadpleeg het bestand in Embrace door middel van de handige previewer.

Pages en versiebeheer

Binnen groepen is het mogelijk om een ‘page’ aan te maken. Ook binnen zo’n page kun je eenvoudig met elkaar samenwerken, bijvoorbeeld aan een nieuw protocol. Met de WYSIWYG-editor zie je gelijk hoe het eruit komt te zien en dankzij versiebeheer zie je snel wie welke aanpassingen heeft gedaan.

Planner

Met behulp van de ‘planner’ – ook weer onderdeel van een ‘groep’ – kun je voor alle groepsleden afspraken inplannen, taken aanmaken of bepaalde mijlpalen vastleggen.

De kracht van Embrace zelf ervaren?

Vraag vrijblijvend een demo aan