Reparatiebeheer

Reparatiebeheer is één van de meest uitgebreide onderdelen binnen het beheer van Embrace Customers. Het biedt daarmee veel mogelijkheden om het reparatieproces tot in de puntjes te automatiseren. Door de functionaliteiten van reparatiebeheer in te zetten in combinatie met slimme onderdelen uit het ERP-systeem zorg je ervoor dat KCC-medewerkers én huurders moeiteloos een reparatie melden.

Tijdens deze training leren we je alles over reparatiebeheer en hoe je optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden.

Duur
2 uur + intake
Kosten
444,-
Training aanvragen

Voor wie is deze cursus?

Beheerders die verantwoordelijk zijn voor het beheren van de reparatiebeslisboom van Embrace Customers, zijn hier aan het juiste adres. Of je nou in je eentje of met een groepje collega’s de training volgt, de kosten zijn hetzelfde.

Na de training weet je…

  • hoe je het dagelijks beheer doet;
  • hoe je optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden;
  • hoe je de kennisbank (FAQ's) kunt gebruiken;
  • hoe je kunt beoordelen hoe de beslisboom wordt gebruikt;
  • wat je met uitzonderingen kunt bereiken binnen dit proces.

Dit staat er op het programma:

  • Beslisboom: the basics
  • Toepassing van slimme filters
  • Beheer
  • Uitzonderingen

Ter voorbereiding op de training neemt één van onze consultants contact op met jou als aanvrager voor een intakegesprek, zodat we specifieke vragen in kaart kunnen brengen.

Vraag een training aan

Een training aanvragen? Dat kan makkelijk en snel door jouw gegevens in te voeren en aan te geven met hoeveel personen je de training wilt volgen.

Heb je nog vragen? Dan kun je natuurlijk altijd bij ons terecht.

Optioneel
Bedankt voor je aanmelding! We nemen zo snel mogelijk contact met je op een datum + tijdstip af te spreken.
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Lees onze privacy verklaring voor meer informatie over het verwerken van persoonsgegevens.