Altijd en overal op de hoogte

Dankzij de Native app van Embrace Social ben je áltijd op de hoogte, uiteraard met de gebruikerservaring die je van ons gewend bent.

Toegankelijkheid en gemak

Eenvoudig toegang tot Embrace Social vanaf mobiele apparaten, waar je ook bent.

Verbeterde gebruikerservaring

Efficiënter communiceren en samenwerken door een intuïtievere ervaring in de app.

Geavanceerde functies

Met de app kun je profiteren van de kracht van mobiele apparaten, zoals het uploaden van foto's.

Verbeterde betrokkenheid

Door medewerkers de mogelijkheid te bieden om via de native app verbonden te blijven, ongeacht hun locatie of toegang tot een vaste computer, bevordert het intranet de betrokkenheid en samenwerking binnen het team. Dit verhoogt de algehele productiviteit en tevredenheid van medewerkers, zelfs voor degenen die geen toegang hebben tot een vaste computer.

Flexibiliteit in communicatie

De native app van Embrace Social stelt medewerkers in staat om te communiceren en samen te werken met hun collega's, zelfs als ze onderweg of buiten kantoor zijn. Je medewerkers kunnen berichten lezen, reageren op discussies en documenten bekijken of bewerken. Hierdoor blijven ze altijd verbonden, ook als ze niet op kantoor zijn.

Goede interne communicatie is essentieel voor nieuwe initiatieven, projecten en betere samenwerking

Interne communicatie bij woningcorporaties is cruciaal maar vaak onderbelicht. Adviseur Froukje Nigten en Medewerker Melissa Vroege van Vidomes delen hun inzichten over effectieve interne communicatie, de rol van een sociaal intranet en de voordelen van verbondenheid binnen de organisatie.

Hoe Stroomopwaarts slim een jubileum inzet voor meer inzicht in het gebruik van hun social intranet

Stroomopwaarts, met meerdere sociale werkplaatsen in Maassluis, Vlaardingen en Schiedam, ondersteunt mensen met afstand tot arbeidsmarkt. Met 400 ambtenaren op 7 locaties is verbinding cruciaal. Cheri Kloeth en Semra Karaca delen hoe ze het social intranet verbeterden bij het eenjarig bestaan.

Zo zorgt de Liquit-integratie van Embrace voor meer werkgemak

Gemeente Montferland wil af van lange lijsten applicatie-icoontjes en het zoeken naar relevante apps. Oplossing: Liquit integreren met Embrace's social intranet. Hans Volbeda vertelt.

Zo maakte SaKS een laaiend succes van hun social intranet

SaKS scoort goed in Evolve's onderzoek naar intern gebruik van social media. Ze staan vijfde overall en derde in het vergroten van bekendheid met de bedrijfsstrategie. Dit beloont zes jaar inspanning van Rodney Bieman, Rob Boekelaar en Elly Spanjaard, die trots zijn op het succes van hun social intranet Sam.

Dit is hoe de DUO-organisaties hun social intranet tot het centrale punt van samenwerking maakten

De uitvoeringsorganisatie Duo+ bedient de gemeentes Ouder-Amstel, Diemen en Uithoorn, waarvoor 1.000 medewerkers werkzaam zijn. Voor effectieve samenwerking na de oprichting moesten lokale intranetten worden samengebracht tot één centraal systeem.

Zorgorganisatie Thebe bespaart tijd en irritatie door documenten makkelijk doorzoekbaar te maken

Het niet of lastig kunnen vinden van de juiste informatie en documenten stond hoog op het lijstje van ergernissen bij de medewerkers van Thebe. Collega's werken op veel verschillende locaties en willen snel beschikking hebben over essentiële informatie. Nu werkt Thebe met de Kennisbank van Embrace. Een hele verbetering!

Hoe een intranet in crisistijd zorgorganisatie Waardeburgh verbindt

Waardeburgh (voorheen Present) heeft op vijf locaties woonzorgcentra, levert thuiszorg en verhuurt appartementen. Van de circa 600 medewerkers is ongeveer 90 procent zorgverlener. De rest zit op kantoor, staat in de keuken of maakt schoon. Het doel van het nieuwe sociale intranet: Verbinding. Kwam die er? En wat leverde het intranet verder op?

Social intranet voor meer werkplezier én betere zorg; HVO-Querido maakt het waar

Iedereen beschikt over relevante input op het gebied van kennis, ideeën en ervaring. Input waarmee je, als je die met elkaar deelt, slimmer kunt worden. Als persoon én als organisatie. Precies de reden dat de Amsterdamse zorgorganisatie HVO-Querido koos voor een social intranet van Embrace.

Een digitale werkplek mét SSO en ontsluiting van externe applicaties: ZuidOostZorg loopt voorop​

Donec sed odio dui. Integer posuere erat a ante venenatis dapibus posuere velit aliquet. Praesent commodo cursus magna.

Gratis demo aanvragen

Vraag nu een demo aan en ontdek waarom al meer dan 400+ organisaties voor Embrace hebben gekozen.

Rondleiding op maat
60 minuten
Online of fysiek

Direct contact

Liever iemand in het echt spreken? Neem dan gerust contact op met onze specialisten!

Vaak aan ons

gevraagd

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!

Hoe verbetert de Native app van Embrace Social de gebruikerservaring voor medewerkers?

De Native app van Embrace Social biedt een intuïtievere ervaring, waardoor communicatie en samenwerking efficiënter verlopen. Medewerkers kunnen profiteren van geavanceerde functies zoals het uploaden van foto's vanaf hun mobiele apparaten, wat bijdraagt aan een verbeterde gebruikerservaring en meer flexibiliteit in communicatie, zelfs buiten kantooruren.

Welke functionaliteiten biedt de Native app van Embrace Social aan medewerkers?

De Native app van Embrace Social stelt medewerkers in staat om altijd en overal verbonden te blijven met hun team. Je kunt berichten lezen, reageren op discussies, documenten bekijken en bewerken, zelfs als je niet op kantoor bent. Dit bevordert de betrokkenheid, samenwerking en productiviteit binnen het team.

Hoe kan een medewerker toegang krijgen tot de Native app van Embrace Social?

Je medewerker kan de Native app van Embrace Social downloaden vanuit de App Store (voor iOS) of Google Play Store (voor Android). Na installatie kun je inloggen met je bedrijfsaccountgegevens die door je werkgever zijn verstrekt.