Skip to content

Service en support

Voor alle tips, tricks en technische problemen

Natuurlijk worden al onze producten uitvoerig getest voordat ze live gaan. Mocht er onverhoopt toch iets niet naar behoren werken, dan staat er een krachtig team van supportspecialisten klaar om het probleem snel te verhelpen. En heb je een gebruikersvraag? Ook dan staan ze voor je klaar!

Ga naar documentatie


Wil je graag nalezen hoe het een en ander werkt of je verder verdiepen in de mogelijkheden van onze producten?

Log in op onze kennisbank en kom het naadje van de kous te weten dankzij onze uitgebreide documentatie.

Dien een ticket in


Heb je een gebruikersvraag over een van onze producten of loop je tegen een technisch issue aan?

Dien een ticket in en onze supportspecialisten helpen je graag verder.

Bezoek onze community


Wil je even een vraag in de groep gooien bij onze community?

Ga naar onze gebruikersgroep, waar meer dan 1.000 actieve communitymanagers, omgevingsbeheerders en overige experts samenkomen.

Wil je liever iemand spreken?

Neem telefonisch contact met ons op via 088-2431888 (8.00-18.00 uur op werkdagen).

Wij zien service als normaal

Wanneer je een product koopt, hoort daar een stukje serviceverlening bij. Dat vinden wij niet meer dan normaal. 

Daarom staan wij voor je klaar met een team van betrokken supportexperts. Zij helpen je snel weer op weg, zodat jij jouw medewerkers en/of klanten optimaal kan blijven bedienen.

Wij kijken voorbij het product

Domweg problemen oplossen doen we niet aan; we houden altijd oog voor het grotere geheel waarbinnen een probleem zich voordoet. 

Zo zorgen we er niet alleen voor dat we goed kunnen inspelen op de behoeften van je organisatie, maar ook dat je ervan op aan kan dat het goed komt — ook voor de lange termijn.

Wij zijn duidelijk en daadkrachtig

Bij het oplossen van problemen is belangrijk dat je weet waar je aan toe bent, vooral als het niet 1-2-3 voor elkaar is.

Daarom zijn wij transparant en duidelijk. We helpen je in één keer naar de juiste oplossing, denken en kijken met je mee en adviseren je daar waar nodig en gewenst. 

Dit zeggen klanten over Embrace

"Het supportteam van Embrace geeft snel en goed antwoord. Ze denken echt met ons mee, heel fijn. "
- Gemeente Wageningen
"Embrace heeft de beste klantenservice van alle ICT-leveranciers waarmee we samenwerken."
- WSN
"Altijd snel en een goed inhoudelijk antwoord. Bij Embrace sturen ze me nooit met een kluitje het riet in."
- HVO-Querido

Nog geen klant?

We vertellen je graag meer over de service van Embrace en onze producten.