Skip to content

Embrace staat voor je klaar

Software is meer dan alleen op ‘installeren’ klikken. Het gaat om een verandering in de manier van werken. Of je nu een tekort hebt aan middelen of op zoek bent naar aanvullende expertise en informatie: ons team van consultants staat voor je klaar.

Kennis = Kracht

Profiteer van een volledig team van experts op het gebied van strategie, ontwerp, IT, communicatie en data.

Voorkom valkuilen

Onze consultants hebben ervaring met meer dan 400 implementaties. We helpen jullie om valkuilen te voorkomen.

Klantgericht

De software van Embrace is flexibel en configureerbaar. Haal er het beste uit door het te integreren naar jullie behoefte.

Ben je al klant?​

Heb je een vraag en ben je al klant van Embrace?
Raadpleeg dan de kennisbank of dien een ticket in.

Wil je liever iemand spreken?  Neem telefonisch contact met ons op via (8.00-18.00 op werkdagen):

Advies en ondersteuning

De software van Embrace is gemakkelijk in gebruik, maar de perfecte gebruikerservaring realiseren vergt net iets meer aandacht. Iedere organisatie is immers anders en vereist een gepersonaliseerde aanpak. Of het nou om een succesvolle implementatie gaat of om vraagstukken in een volgende fase, onze experts staan altijd voor je klaar om te helpen. 

Leer van elkaar

Maak gratis gebruik van de Embrace-gebruikersgroep: dé community waar meer dan 1.000 actieve communitymanagers, omgevingsbeheerders en overige experts samenkomen om van elkaar te leren. 

Deze organisaties gingen je voor

Workshops, events en meer

Of het nou is tijdens onze jaarlijkse gebruikersdag, een van onze workshops of op een event, we gaan elkaar zonder twijfel ontmoeten. Door onze ervaringen, best practices en ontwikkelingen continu te delen, helpen we je om succesvol te worden met onze software.

Van strategie tot implementatie

Met meer dan 9 jaar ervaring beschikt Embrace over de nodige kennis. Benieuwd? Lees het e-book ‘In 7 stappen naar een Succesvol Social Intranet’. Aan de hand van voorbeeldcases over de Gemeente Rotterdam, Zorgorganisatie Thebe en Mecanoo Architecten helpen we je op weg.

Persoonlijke support

Ons ITIL 4 en ISAE 3000 gecertificeerde team van support-experts doet er alles aan om problemen snel op te lossen. Je werkt samen met experts die jullie specifieke situatie kennen en gericht kunnen helpen. Doordat wij actief monitoren zijn de meeste problemen al verholpen voordat het invloed heeft op jouw omgeving.

99,9%
SLA UPTIME GARANTIE
78,8%
KLANTTEVREDENHEID

Nog geen klant?

Maar wil je graag meer weten over de service van Embrace of over één van onze producten, neem dan contact met ons op.

Woningstichting Nijkerk (WSN) ging in 2018 live met hun nieuwe klantvolgsysteem, Embrace Customers, toen nog Umbrella geheten. Hier voegden ze…

De Omgevingsdienst Groningen (ODG) werkt sinds het voorjaar van 2020 met hun social intranet. We spraken met Elze Elzes en…

Oorspronkelijk verschenen in CorporatieGids 09/2021 Begin dit jaar heeft Actium Wonen zowel een nieuwe website als een nieuw klantportaal, klantvolgsysteem…

Woningcorporatie deltaWonen bouwt, verhuurt en beheert zo’n 15.000 sociale huurwoningen in de gemeenten Zwolle, Kampen en Oldebroek. Om elke huurder…

De Gelderse studentenhuisvester SSH& besloot om het anders aan te gaan vliegen bij het verdelen van hun woningen en kamers.…

De Omgevingsdienst Regio Nijmegen heeft sinds 2014 een social intranet. Wat is er in die tijd veranderd? En hoe zorgt…

Iedereen beschikt over relevante input op het gebied van kennis, ideeën en ervaring. Input waarmee je, als je die met…

Je klanten meer de regie geven en je medewerkers ontzien. Het is een mooie stap en eentje die je steeds…

In 2019 nam zorgorganisatie Present een nieuw social intranet in gebruik. Het grootste doel daarbij: verbinding. Kwam die er? En…

De mogelijkheden waarop huurders vragen kunnen stellen aan hun corporatie zijn de laatste jaren flink uitgebreid. Huurdersportalen, social media en…