Skip to content

Embrace staat voor je klaar

Software is meer dan alleen op ‘installeren’ klikken. Het gaat om een verandering in de manier van werken. Of je nu een tekort hebt aan middelen of op zoek bent naar aanvullende expertise en informatie: ons team van consultants staat voor je klaar.

Kennis = Kracht

Profiteer van een volledig team van experts op het gebied van strategie, ontwerp, IT, communicatie en data.

Voorkom valkuilen

Onze consultants hebben ervaring met meer dan 400 implementaties. We helpen jullie om valkuilen te voorkomen.

Klantgericht

De software van Embrace is flexibel en configureerbaar. Haal er het beste uit door het te integreren naar jullie behoefte.

Ben je al klant?​

Heb je een vraag en ben je al klant van Embrace?
Raadpleeg dan de kennisbank of dien een ticket in.

Wil je liever iemand spreken?  Neem telefonisch contact met ons op via (8.00-18.00 op werkdagen):

Advies en ondersteuning

De software van Embrace is gemakkelijk in gebruik, maar de perfecte gebruikerservaring realiseren vergt net iets meer aandacht. Iedere organisatie is immers anders en vereist een gepersonaliseerde aanpak. Of het nou om een succesvolle implementatie gaat of om vraagstukken in een volgende fase, onze experts staan altijd voor je klaar om te helpen. 

Leer van elkaar

Maak gratis gebruik van de Embrace-gebruikersgroep: dé community waar meer dan 1.000 actieve communitymanagers, omgevingsbeheerders en overige experts samenkomen om van elkaar te leren. 

Deze organisaties gingen je voor

Workshops, events en meer

Of het nou is tijdens onze jaarlijkse gebruikersdag, een van onze workshops of op een event, we gaan elkaar zonder twijfel ontmoeten. Door onze ervaringen, best practices en ontwikkelingen continu te delen, helpen we je om succesvol te worden met onze software.

Van strategie tot implementatie

Met meer dan 9 jaar ervaring beschikt Embrace over de nodige kennis. Benieuwd? Lees het e-book ‘In 7 stappen naar een Succesvol Social Intranet’. Aan de hand van voorbeeldcases over de Gemeente Rotterdam, Zorgorganisatie Thebe en Mecanoo Architecten helpen we je op weg.

Persoonlijke support

Ons ITIL 4 en ISAE 3000 gecertificeerde team van support-experts doet er alles aan om problemen snel op te lossen. Je werkt samen met experts die jullie specifieke situatie kennen en gericht kunnen helpen. Doordat wij actief monitoren zijn de meeste problemen al verholpen voordat het invloed heeft op jouw omgeving.

99,9%
SLA UPTIME GARANTIE
78,8%
KLANTTEVREDENHEID

Nog geen klant?

Maar wil je graag meer weten over de service van Embrace of over één van onze producten, neem dan contact met ons op.

Oorspronkelijk verschenen in CorporatieGids 11/2023Foto: Heidi Borgart Door kansen voor digitalisering te grijpen en dienstverlening steeds efficiënter in te richten,…

Uitvoeringsorganisatie Duo+ zet zich in voor de dienstverlening van de gemeentes Ouder-Amstel, Diemen en Uithoorn. Voor de 1.000 medewerkers van…

Oorspronkelijk verschenen in CorporatieGids 03/2023Foto: Gea de Boer Huurders en woningzoekenden zijn digitale processen niet schuw. Corporaties spelen op die…

Oorspronkelijk verschenen in CorporatieGids 03/2022 Samenwerken wordt steeds meer gemeengoed in de sector. Om niet steeds het wiel opnieuw te…

Stel je voor: hele waslijsten aan applicatie-icoontjes. Scrollen, scrollen en nog eens scrollen omdat het gros ervan niet relevant is…

Als er ergens mensenwerk wordt verricht, is het wel bij Stroomopwaarts. De organisatie is actief in Maassluis, Vlaardingen en Schiedam…

Oorspronkelijk verschenen in CorporatieGids 03/2022 Foto's: Piet Jacobson Als het gaat om communicatie bij woningcorporaties, gaat het vrijwel altijd over…

Microsoft Office 365 is een veelzijdig pakket. Gekoppeld aan een social intranet heb je er als organisatie goud mee in…

Woningstichting Nijkerk (WSN) ging in 2018 live met hun nieuwe klantvolgsysteem, Embrace Customers, toen nog Umbrella geheten. Hier voegden ze…

De Omgevingsdienst Groningen (ODG) werkt sinds het voorjaar van 2020 met hun social intranet. We spraken met Elze Elzes en…