Het is weer tijd voor de Gebruikersdag Customers & Housing en deze keer weer fysiek, op locatie. Ben je werkzaam in de IT, communicatie, klantenservice of functioneel beheer? Dan is deze dag vol kennisdeling eentje die je niet mag missen.
Natuurlijk denken we ook aan de innerlijke mens en is er een volledig verzorgd lunchbuffet, inclusief vegetarische opties.
De dag ziet er als volgt uit:
10:30 – Dagopening en een korte update
11:15 – Break
11:30 – Sessieronde 1
12:15 – Lunch
13:15 – Sessieronde 2
14:00 – Break
14:15 – Sessieronde 3
15:00 – Borrel
Op het programma
We organiseren verschillende kennissessies, dus er is voor elk wat wils!
Embracing the Embrace cloud, veilig en zeker (sessieronde 1A)
Neem een kijkje onder de motorkap van de Embrace Cloud. Hans neemt je mee aan de hand van de nieuwe architectuurplaat en gevoed met de ins & outs neemt Inge het stokje van hem over. In een wereld waar cyberincidenten elkaar in een rap tempo opvolgen, gaat Inge dieper in op de vragen die bij jullie leven op het gebied van privacy/security.
Kom naar de toekomst van Housing (sessieronde 1B)
Joop en Josca nemen je mee naar de toekomst van Housing. Een nieuwe naam, een nieuwe look and feel. Maar vooral: een splinternieuwe website voor woningzoekenden. Een website voor iedereen. En die voortdurend wordt voorzien van updates en gave nieuwe features. Vandaag, morgen en alle dagen erna.
Vastgoeddata: Embrace 💚 Luxs (sessieronde 1C)
Eindelijk is vastgoeddata eenvoudig beschikbaar voor KCC-medewerkers en huurders! Dankzij onze nieuwe samenwerking met Luxs Vastgoeddata, expert op het gebied van vastgoedsoftware, weten woningcorporaties beter wat ze letterlijk en figuurlijk in huis hebben. Handig als er bijvoorbeeld nog garantie op een keuken zit bij het melden van een defect.
Customers Rapportages 2.0 (sessieronde 2A)
Meer inzicht door minder data! De afgelopen periode hebben we de Customers Rapportages op de schop genomen. Samen met een aantal klanten hebben we de bestaande rapportages omgevormd om meer inzicht en overzicht te creëren. Joan en Donna nemen je mee in de vernieuwde Customers Rapportages.
Bouw een serviceportaal met Embrace Designer (sessieronde 2B)
Dankzij een volledig opnieuw opgebouwde front-end, die gebaseerd is op een designsysteem, kun jij bijvoorbeeld je klantportaal helemaal zelf configureren. Hans en Rosalie laten je zien welke mogelijkheden dit biedt om jouw online dienstverlening zo te ontwerpen dat (self)service voorop staat.
Embrace Social sneak peek (sessieronde 3A)
Als eerste aanzet in de uitrol naar Embrace Social hebben we binnen Embrace dit sinds afgelopen februari zelf in gebruik. In deze sessie nemen Edwin en Dolon jullie mee in een ‘sneak peek’ van ons nieuwe Embrace Social. Ze vertellen wat we tot nu toe hebben, wat er nog aankomt en welke plek Embrace Social gaat innemen in de Embrace Suite, waar alle Embrace-systemen zullen samenkomen.
Conversational interface (sessieronde 3B)
Youri en Remco laten je zien hoe we met een dialooggestuurde interface allerlei interacties tussen personen en systemen natuurlijker en makkelijker maken en hoe we dit inzetten voor succesvollere interacties met huurders en medewerkers, bijvoorbeeld via een chatbot.
Tijdens sessieronde 2 en 3 kun je ook kiezen voor een interactieve en gezellige activiteit: het Embrace 30 Seconds spel, de woco-editie! De winnende teams krijgen een leuk prijsje. Wees gerust: tijdens de borrel is er ook genoeg gelegenheid om te spelen.
Exclusief voor Embrace-gebruikers
Om deze Gebruikersdag te kunnen bijwonen moet je een Embrace Customers en/of Housing-gebruiker zijn en lid zijn van onze Gebruikersgroep.
Meld je uiterlijk maandag 23 mei aan via onderstaande button of stuur een berichtje aan je accountmanager.
Ben je al wel Embrace-gebruiker maar nog geen lid van onze Gebruikersgroep? Stuur dan een mail naar [email protected] of [email protected] om lid te worden.
Ben je nog geen Embrace-gebruiker maar wel nieuwsgierig geworden naar wat wij nog meer voor je kunnen doen? Neem dan contact met ons op of vraag een demo aan.