Zorg en ICT 14-16 maart | Jaarbeurs Utrecht | Standnummer 11.F073
Samen met onze partners en klanten ontwikkelen we een digitale werkplek die samenwerking, kennisdeling en communicatie faciliteert binnen organisaties. Â Voor zorgprofessionals ontwikkelden we samen met Gezondheidscentrum Asielzoekers een module om handboeken, protocollen en kwaliteitsdocumenten makkelijk doorzoekbaar te maken. Zo vind je direct een antwoord op je vraag en kun je zelf informatie toevoegen/delen bij belangrijke borgonderwerpen.
Wil jij gratis naar deze beurs van 14 t/m 16 maart? Dan kan dat! Schrijf je in via deze link!
Bij Embrace werken we met bijna 50 professionals iedere dag aan ons social intranet. Van developers tot adviseurs, van designers tot support: onze mensen zijn de spil van het succes van Embrace. We hebben meer dan 140 organisaties geholpen om beter samen te werken en makkelijker kennis te delen. Ook vinden we kwaliteit erg belangrijk: we zijn bijvoorbeeld Microsoft Gold Partner, ISO27001 en NEN7510 gecertificeerd
Ook benieuwd naar wat Embrace binnen jouw organisatie kan betekenen? Kom langs bij standnummer 11.F073  voor een uitgebreide demo of ga op woensdagmiddag naar de sessie van onze consultant Koen. Hij vertelt dan over hoe het social intranet van Amphia Ziekenhuis tot verbinding leidt.
Annet als spin in het zorgweb!
15-03-2017 | 14:30 – 15:00 uur
Schrijf je in voor de sessie
Hoe zorg je ervoor dat alle medewerkers betrokken zijn bij je organisatie? Dat je de mogelijkheden die ontstaan zijn door de digitale transformatie optimaal benut en inzet als kans om beter te samenwerken, kennisdelen en verbinden? Dat medewerkers elkaar vinden en elkaar sterker maken? En hoe kan social business software hierin faciliteren? In onze sessie bespreken we hoe Amphia ziekenhuis deze vraagstukken tackelt met haar sociaal intranet ‘Annet’.
Met Annet worden twee belangrijke organisatiedoelstellingen gerealiseerd. Projectleider Koen Wemmenhove vertelt hoe Annet enerzijds tot verbinding heeft geleid tussen collega’s, ICT-programma’s en afdelingen, en anderzijds voor een transitie in de organisatiecultuur. In plaats van een cultuur waar zenden van informatie per dienst of afdeling geldt, ontstaat er nu een vraag en deelcultuur van en tussen alle medewerkers. Dus niet de afdeling of dienst centraal, maar de collega met zijn of haar vraag centraal.
Annet als spin in het zorgweb!