FAQ
Wat houdt de naamsverandering van Malengo, Umbrella, Qvision & Embrace eigenlijk in? We hebben al jullie vragen op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met ons, we helpen je graag verder!

Waarom naamsverandering?

Malengo, Umbrella, Qvision, Easymatch, EmbraceSBS, UMEQ: onze klanten (en wijzelf) zien door de bomen het bos niet meer. We hebben behoefte aan één gezamenlijke brand en één krachtige naam: Embrace.

Natuurlijk is het ook voor ons wennen dat de namen Malengo, Umbrella & Qvision verdwijnen, maar onze service en vertrouwde gezichten veranderen niet. We gaan er alles aan doen om jou net zo thuis te laten voelen bij Embrace, the Human Cloud. Daarom veranderen we onze naam & branding geleidelijk, zodat jij daar rustig aan kunt wennen. De huidige websites blijven bestaan, ze krijgen wel een nieuw kleurtje!

Welke producten vallen onder de nieuwe naam?

The Human Cloud: waarom, waar staat dat voor?

Wij geloven dat elke organisatie beschikt over een verbluffend geavanceerde kennisbank. Vol informatie en al miljoenen jaren in ontwikkeling. Een kennisbank die op lichtsnelheid antwoorden vindt vanuit persoonlijk inzicht en ervaring. En die waar nodig, de juiste expert kan raadplegen binnen een omvangrijk netwerk van professionals. Wij noemen deze levende kennisbank The Human Cloud.

Wat betekent de naamsverandering voor contracten en facturatie?

Onze BV structuur blijft ongewijzigd. Dit betekent dat we blijven factureren vanuit de oorspronkelijke BV's. Bestaande contracten en SLA's blijven geldig; er verandert niets in de afspraken de we met elkaar hebben gemaakt.

Wat betekent de naamsverandering voor de producten die we van jullie gebruiken?

Je kan met onze producten blijven werken zoals je van ons gewend bent. Op de achtergrond werken we aan een gezamenlijk Design System waardoor de producten in de toekomst beter op elkaar aansluiten.

Hoe kan ik jullie nu bereiken?

Onze telefoonnummers blijven ongewijzigd. We zijn wel over op een nieuwe domeinnaam gegaan: embracecloud.nl. Ben je gewend om via Embrace met ons samen te werken, dan verandert de URL van de omgeving. Alle gewijzigde domeinen linken door naar de nieuwe domeinnaam.

Hoe dien ik nu een ticket in?

Tickets dien je in via Zendesk. Ons domein en e-mailadres zijn gewijzigd naar support.embracecloud.nl, support@embracecloud.nl (algemeen) & tickets@embracecloud.nl (alleen voor bestaande contactpersonen). easyMatch gebruikers kunnen via de bekende weg (het serviceportaal) verzoeken indienen. Ook het e-mailadres blijft nog even ongewijzigd: support@qvision.nl (alleen voor bestaande contactpersonen).

Wat betekent de naamsverandering voor de gebruikersgroep en gebruikersdagen?

Gebruikers van Umbrella en Qvision worden samengebracht in één gebruikersgroep en gebruikersdag om zo ervaringen binnen de Corporatiemarkt uit te kunnen wisselen. Gebruikers van Embrace Social Intranet/Digitale werkplek houden vooralsnog een aparte gebruikersdag en gebruikersgroep.

Mijn vraag staat er niet tussen; waar kan ik terecht?

Je kan met al je vragen over de naamsverandering terecht bij de voor jou bekende contactpersoon van Embrace, via Service & Support of ons algemene nummer/emailadres: hallo@embracecloud.nl