Alle klantinformatie op één plek met omnichannel
Omnichannel is immers onmisbaar geworden voor je dienstverlening. Wanneer je met onze software al je contactkanalen op één plek samen brengt, heb je altijd alle contactmomenten met je huurders bij de hand, ongeacht via welk kanaal zij contact zoeken. Dus geen heen-en-weer gezoek meer achter de schermen, maar alles centraal. Dat levert meer gemak op voor je medewerkers en je huurders: huurders kunnen zélf kiezen wanneer en hoe ze contact opnemen en medewerkers kunnen erop vertrouwen dat ze altijd een compleet klantbeeld hebben.
Virtuele assistenten: conversational AI en chatbots
Onze virtuele assistenten ondersteunen je hierin: de conversational AI en chatbots van Embrace sluiten naadloos aan op onze omnichannel dienstverlening. Dankzij geautomatiseerde gesprekken van hoge kwaliteit, die werken via elk kanaal, helpen wij je overal dezelfde topbeleving voor jouw huurders te garanderen. Biedt deze techniek geen oplossing? Dan schakelen we experts uit jouw organisatie bij.
Selfservice die voelt als service
Gelukkig zijn niet alle huurdersproblemen even ingewikkeld. Als Jasmin bijvoorbeeld een extra sleutel voor de portiekdeur nodig heeft, is selfservice een prima optie. Want onze selfservice voelt als service, dus: blije en tevreden huurders én minder drukte op je klantcontactcentrum. Zo houden zij meer tijd over voor (complexer) mensenwerk.
Mobile first: een app-beleving zonder app
Ook heb je als corporatie zelf de regie met onze portals. Het klantportaal richt je flexibel en eenvoudig in. Omdat wij mobile first ontwerpen, heb je op elk apparaat dezelfde look & feel en kun je de inhoud van het scherm per apparaat optimaliseren. Daarmee hebben al je huurders een app-ervaring zonder een app te hoeven downloaden.
Innovatief en toch vertrouwd
Wij laten je bij stand 64 met live demo’s graag zien hoe wij het leven van je huurders en je medewerkers een stuk makkelijker maken; hoe wij ervoor zorgen dat je zo goed mogelijk bereikbaar kunt zijn voor je huurders; en hoe je met onze technologie je medewerkers ontzorgt en ruimte creëert voor echt menselijk contact. Dankzij onze innovatieve software til jij je (online) dienstverlening naar een hoger niveau en blijft het vertrouwd aanvoelen. Dat is nog eens thuis komen.
Je bent van harte welkom bij stand 64 tijdens CorporatiePlein 2022 op donderdag 22 september, 9:30 – 16:00 in de Expo Houten.Â
Teamlead Sales Housing & Customers